May 25, 2006

  •  


     


     


     


     


     


    森美與商臺


     


    又說電視說無線﹐本來要講女人唔易做﹐可是現在已經OUT了﹐所以講十五十六。


    十五十六我祗看過一集﹐是否好看就見人見致﹐但我想說的不是節目的質素﹐我想說的﹐是森美。


    十五十六的播放時間轉為逢星期一至五晚上十點半﹐即是說﹐十點半扭開電視﹐是森美﹐十二點扭開收音機﹐又是森美﹐商臺為了將就(或避免conflict)﹐將吳君如和森美的節目時間調換。


    我想表達的是﹐我不喜歡森美﹐有時甚至是討厭﹐現在晚上無論電視還是電臺都被他霸佔了﹐實在令我感到很不安。


    這種節目安排﹐充份表現了香港正式進入了反智的年代。


    在這裡要對森美的fans說句對不起﹐但我真的不喜歡森美。


    第一我覺得他不好笑﹐究竟是香港人要求低﹐還是這是大眾的口味﹖如果不是因為無線逼我們看﹐商臺逼我們聽﹐Paco逼我們做他的fans﹐而是香港人真心的喜歡森美﹐我會覺得很可怕。


    森美是很多年青人的偶像﹐在我的眼中他是現代香港社會反智的其中一個symbol﹐他不是無厘頭﹐因為無厘頭是好笑的﹐他祗是無聊﹐他很喜歡在節目中大發偉論﹐向年輕的聽眾說教﹐可是我覺得他有某些價值觀很有問題﹐對年輕一代可能有壞影響。


    可惜﹐他竟然受歡迎﹐到一個程度可以做電視拍電影﹐他在商臺的綽號叫大哥﹐香港人把他推崇到這個位置﹐他的作風還是沒有改變﹐還是繼續笑談廣東話﹐繼續識小小扮代表在電臺扮演這大哥的角色﹐從他節目中的語氣你可以聽得出﹐他完全被香港人﹐被電臺裡的人﹐寵壞了﹐變得過於自信和自大。


    如果他祗是安安份份在商臺做他的大哥﹐我不會這麼隆重地開entry來插﹐畢竟﹐商業電臺也是今時不同往日。


    我明白903是吸引年青人的電臺﹐我不再喜歡903﹐可能是因為我不年青了。903的節目主持人有I love you boyz﹐空中喱民﹐森美小儀﹐吳君如﹐你可以憑這些名字明白到我的慨嘆嘛﹖連阿Jan在商臺都變了時事評論員﹐這樣的分工﹐又代表了什麼﹖


    大概是我老了﹐祗懂掛住軟硬﹐蘭茜夫人劇場﹐我最愛的聲線郭靜不一樣的黃昏﹐Wyman Amanda娛樂性騷擾﹐Wyman昭仁係咪玩野。


    可惜的是我還不夠老﹐沒有聽過六啤半和黃耀明﹐也不太記得顏聯武。


    今時今日的一臺也是面目全非了﹐沒有風波裡的茶杯﹐也沒有政事有心人﹐曾經有段時間﹐早上有大班﹐下午有毓民﹐晚上有陶傑劉細良﹐簡直天下無敵。


    現在﹖你們得到的是黃偉民施南生﹐查小欣﹐李慧玲﹐沒有劉細良的光明﹐蘇施黃。我也懶得逐個鬧了。


    要走的﹐都走了﹐偏偏我天下間令我最討厭最討厭的查小欣沒有走﹐(在這裡懷念一下被她罵走的梁德民)﹐當然﹐有些是該走的﹐例如茜利妹﹐還有倪震(絕情谷﹖救命…)。


     


    其實要鬧﹐是因為我本身很愛商臺﹐商臺是伴我成長的。


    其實我真的很想知道為什麼森美會受歡迎﹐喜歡或討厭他的請留個言吧。


     


     


    你又最喜歡或最討厭那個主持人呢﹖


     


     


     



    edit:


    說起白姐姐﹐想當年我是白姐姐的忠實紛絲﹐晚晚盡訴心中情。


    我爸爸認識謝偉俊(不是很熟﹗我明白這不是一件十分值得表揚的事)﹐他曾經告訴白姐姐他的兒子是白姐姐fans﹐所以白姐姐是曾經在節目中說過﹕


    多謝Jeremy收聽呢個節目。


    是千真萬確的呀﹗現在想起都很高興。嘻嘻嘻。


     


     

Comments (56)

  • 其實我都幾鍾意聽森美…….得閒無聊下笑下都幾開心…..因為真係幾好笑…..
    不過如果不停都係森美的話…..就真係幾悶….同冇建設性…..
    娛樂唔可以當飯食

  • 講明先, 我超憎森美.

    原因係, 早年佢曾經出過一本講打籃球既小說 (大概係依照佢另一個電台連續劇所寫), 叫 “爆男無敵”. 小說旁邊有d 插圖, 全部都係來自男兒當入樽, 湘北對山王個一場. 不過櫻木個頭變左森美咁上下. 我係書店一路睇, 一路眼火爆 : 乜 DJ 唔係叫人支持正版, 唔好偷人野咩? 我翻上翻下, 都見唔到本書有問日本授權, 咁即係做賊拉.

    由個陣開始, 我已經對呢個男人無好感. 講野一d 都唔好笑, 但扮好笑. 無point, 但扮有道理. 至於佢個十五十六, 簡直係垃圾. 我睇左一part, 連電視都熄埋, 無謂浪費電力. 而佢唔認老婆仔女, 不過係非戰之罪, 皆因講到尾佢都係一條跟尾狗, 學晒譚校長咁. 既然漫畫都copy 得人, 呢d 咁樣學人既行為, 濕濕碎.

    而森美今日可以做到商台阿一 (或者頭馬個一眾), 三個字 : 蜀中無大將.

    至於查小欣, 一條八婆. 李慧玲, 佢把聲就夠煩, 但掀穿了, 只不過係睇港聞既查小欣.

    好懷念當年訓下格床, 每晚都聽到老頭係上格床聽白姐姐.

  • 撐你呀, 我 ~

    因為, 我都好唔鍾意森美 + 查小欣 ~ 哼 ~ 哼 ~ 哼 ~

    其實, 我尋晚睇到公仔箱預告的一刻, 都有暈一暈 ~ 唔係卦 ?  晚晚 ? OMG ~

    我相信, 我係唔會睇既 ~ 反正, 之前, 一集, 都無睇, 只係睇過佢個節目既廣告 ~ 我就已經覺得有少少反胃啦 ~ 仲點敢記住去睇 !? 唉 ~

    至於始終喜歡既呢, 依家, 淨番林海峰一個 jar ~

    所以, 我每日淨係會聽 8:00 ~ 9:00 am 既 903 ~

    p.s. : 曾經非常之咁迷 “少爺占”, 但, 我喜歡既係佢 “飾演” 陳占既時代, 同未 “變種” 前既 “I Love U Boyz” 囉 ~  嗚嗚嗚 ~ 想起, 都真真好感慨 =( 

  • 你呢篇超正,特別以下一句:他不是無厘頭﹐因為無厘頭是好笑的﹐他祗是無聊。

    簡直要入香港的文化字典。

    究竟香港是否進入了反智的年代呢?值得深思。

  • 我冇聽商台好耐咯!!!!!!  hehehehe……

    森美我從來未正式聽過或睇過佢.  因為我覺得佢把聲佢個樣勁難頂, 一看就知是”hai”(門西)精一名. 

    查小欣 —> 死八婆…….哈哈哈哈!!!! 冇錯呀!!!!

  • 我曾經聽過《街車王阿健》,係好好笑架禾。

    不過《笑談廣東話》就唔好笑,佢地成班自己係度笑,自得其樂。

  • 一萬千百億十個eProps!
    過於自信和自大的森美倪震查小欣, 全部討厭得要命。
    「他有某些價值觀很有問題﹐對年輕一代可能有壞影響」, 十分認同, 我不能理解高層會由他這樣。我害怕真有崇拜他的年青人, 模仿他看似很正面的思想和做人的態度, 這將是一件很可怕的事。

    不過我有一點不同意的: 他不是無聊, 因為無聊是很好玩, 甚至很偉大。我認為他是無謂, 多餘。

    討厭的主持人嘛? 太多。喜歡的有志淙; 偶爾也有點「欣賞」卓韻芝(一定不是「五天精華遊」那個她), 如果是有心機與冇心機的分別, 那我會期待她再次有心機做點事來聽聽/看看。近來最喜歡是蘇耀忠, 最初是因為他的音樂選擇, 現在則愛上他整個package, 很高興有個真正活出愛與和平的音樂愛好者。我認為現在的商台, 只有他(頂多加埋卓韻芝少爺占)是真正懂音樂的, 其他什麼謝茜嘉Mini識少少扮代表, 亂up教壞本身已對音樂知識貧乏的香港聽眾。呀, 漏了Jan, 因為他已不像CR2一份子。

  • 其實唔熟森美,其實沒認真聽過他做節目。(又其實唔需要認真) 嘻嘻記得有一晚鬼節前後一個人響屋企驚驚地,開電台聽到森美諗住有d聲氣冇咁驚,當驅鬼囉。 以前返工日日下晝等聽蘇施黃架,她一cup人線我就很爽嘛,依家調到夜媽媽好悶冇聽嚕,現在何良何亨個節目又似的士台。 卡卡成班姨媽姑姐鍾意聽查小欣,想佢走都幾難。 依家九點半前都聽903晴朗。 最鐘意仍然係Jan,至憎佢細佬,一日聽佢把聲三個鐘唔知點頂。 我公司長開881,多得陸叔唔少。 唉你講起我好掛住郭靜。

  • 一直也不是聽商台..只是一些朋友進了那裡做creative 呀節目主持呀..才會稍稍聽一下..說真的…很是討厭

    以前也會聽軟硬的~~ 超好笑之餘又香港化…文化現象呈現得來又不失老土…超正..

    你所說的現今當紅主持人們…(包括我的一些朋友) 也是那種森美式的談笑自笑…說一些話笑作一團就以為真的很好笑…沒有point 也沒有stand…只是迎合別人的說話..轉化再轉化…

    很奇怪一些朋友們未加入商台時也不是這個樣子的…到底是現在的社會讓他們變成這樣?…或是商台讓他們變成這樣?..又或是森美大哥的那種影響力讓他們變成這樣?…唉

    也超不喜歡查小欣….只是因為她的聲音讓我耳朵不舒服

    聽過顏聯武…說真的不看他的樣子…他真的很迷人

  • 齋鹵味,鬧得好,真痛快!

    我是聽商二長大,小學五六年級時,下午有個節目,名字已忘記,只記得主持有黃子華和黃真真(女人那話兒的導演,個陣叫黃樂桐)。到了中學便聽軟硬。到了大學,森美小儀、少爺占大行其道時,我第一個反應都是我老左,再也容納唔到商二。現在只聽林海峰,如果在晴朗的一天出發飛走杜汶澤和盧覓雪,更好。

    廣告時段,聽到有個節目叫萬世巨星,我猜測係年青人鐘意的節目,廣告剪了節目的「精華」部分,大抵是有人覺得最好笑、最sell得。撞鬼,聽完我唔知笑位係邊都算,最慘係我不斷聽到主持卡卡卡笑,完全聽唔到佢講乜。如果咁既嘈音都好笑,真係幾好笑。

    無人鐘意查小欣係意料中事,如果咁鐘意聽師奶bilibala,去街市大把你聽。李慧玲點止把聲乞人憎,最難頂係扮權威。有次佢叫0靚(好似係PA)問係壹仔做的同學仔拿了一些資料(都是公開資料,但要好俾心機搵),事後李慧玲仲係節目度,話自己好辛苦死返來。

  • hahaha..如果我說我以前好鐘意洪朝豐, 你會唔會鄙視我….
    我曾經一度戀上佢把聲..好好聽好磁性..佢講既野就當時年少無知既我黎講係好現實..
    佢原本做夜晚節目,之後比人調上朝早..我好唔開心,惟有叫我工人幫我錄..
    哈哈哈..好誇張…
    我而家幾鐘意聽在晴朗的一天出發ah..903版..但overall, 商台真係無之前咁好..下午d節目好無聊..
    不過其實我由細到大都係聽新城多d…係咪好怪…

  • 以前在轆架床聽郭啟華的「又再想起你」,我在上格,細妹在下格,度過無數個少年期的晚上。

    商台我最怕施南生,好地地一個時事節目,俾佢變左電影話當年,朝朝都係咁...

  • 插得好!!!雖然我寫文曾引述他們的言論,但不代表我接受他們。

    老味兄,好樣的,簡直幫一眾殤台老粉絲狠狠的排了一次毒。

    另外,好彩你夠老餅,唔識 i love u boyz

    否則,廿九幾兩血你都嘔得出。

  • 詩薇﹕
    原來喜歡森美的是你﹗我不反對森美的存在﹐但真是太多了。

    史兄﹕
    先歡迎你回歸。佢唔認老婆仔女﹐其實都幾有問題。
    如果是蜀中無大將﹐就是俞大高層的問題﹐商臺是商業機構﹐理應就要花錢花人力物力找好的主持人﹐而不是趕走大將們﹐然後重用一堆廢人。還有﹐他們不是DJ﹐DJ是唱片騎師﹐他們沒有資格﹐像森美這種最多算是主持人﹐最有資格的可能祗有diC喜歡的細蘇。
    請問白姐姐當年是否商臺的人﹖因為我聽盡訴心中情的時候是聽港臺的。

    師姐﹕
    係啦﹐無記真係鬧得少。
    為左阿Jan﹐晴朗我都每朝聽。

    教主﹕
    多謝多謝。
    香港是否進入了反智的年代這種深層次問題太深﹐我可否淺思而不深思呢﹖

    marcellabear﹕
    我怕得罪人﹐所以鬧得好含蓄﹐多謝你說出我的心聲﹐哈哈哈。

    甄仔﹕
    其實我好多都有聽﹐係有D部份好笑既…但係有大部份係笑佢低能。

    diC﹕
    我祗看到兩個props﹐剩下你欠我的請用香吻形式歸還。
    對不起﹐我承認膽小的我是插得太含蓄了點﹐用無聊的確是抬舉了他。
    見你極力推薦﹐我也要聽聽好回家了。至於阿芝﹐就真的失去了以前的魅力了﹐現在五天精華遊的她奇奇怪怪的﹐苦榮小苦妹也是玩得太多﹐玩爛了。

    亞美﹕
    亞美怕鬼﹐嘻嘻嘻。我唔鐘意聽蘇施黃。有咩辦法趕走小欣姐﹖我記得有一次係跑馬地搭小巴出銅鑼環聽到一把超級討厭既聲﹐原來查小欣坐我後面﹐真係想做‘小巴阿叔’鬧爆佢。
    考下你﹗你記唔記得郭靜首歌點唱先﹖﹗

    adamant0702﹕
    我也不明白是誰教他們這樣做節目﹐真是離奇。
    從來就不應該看自己喜歡的節目主持人的樣貌呀﹗

    cecile﹕
    黃子華和黃真真﹖甘得意﹖黃樂桐﹐好似艷星名。
    至Q憎李慧玲成日扮Q晒野﹐扮晒有好多人比料佢﹐成日話‘有可靠消息’﹐再唔係就話有邊D大人物大高層過料比佢﹐一日到黑講到自己好似係檯底偷聽到人講野甘﹐原來係點人做野既。
    唔好比你個仔仔聽萬世巨星呀﹗

    Alva﹕
    你愛豐豐﹐我唔怪你﹐就算你話你而家都好愛佢﹐我都唔會鄙視你架﹗哈哈哈哈。
    其實無乜關係﹐就算係痴線都可以做到好幾節目。

  • Kursk Sir﹕
    我跟婆婆睡﹐婆婆聽白姐姐﹐所以我的少年期晚上是靠白才女渡過的﹐婆婆通常很早睡著﹐我反而留心聽白姐姐教人離婚﹐我真是獲益良多。

    tommyjonk﹕
    我們絕對不需要接受主持人們的言論﹐其實最緊要有娛樂性﹐有得討論。
    就像大班﹕呀…呀…呀…﹐毓民一開波二十五分鐘唔洗抖氣鬧公產黨solo﹐我地聽唔係因為我地buy﹐係因為兩位真係好有character﹐好好聽﹐哈哈。
    講咩唔緊要﹐最緊要夠膽講﹐而家俞崢唔比人講﹐我地咪侷住聽黃偉民高談廢論﹐施南生電影回顧﹐同李慧玲樓梯底風吹草動囉。

  • 正!!

    我比 tommy 個 comment 笑死!

    I love you boyz? I HATE you boyz 就真!

    我試過打去倪震o個個”X情谷” 吹水

    發現倪震好吋, 有佢講冇人講!

    細 Jo又膚淺, mud 都同意倪震 wor!

    呀~~~~掛住軟硬!!

  • 剛剛落場(我賣bagel呀蝦米你做咩唔o黎幫襯???), 補充一下有關細so的..

    我相信CR2的高層是「有做o野」的, 因為現在的「好回家」明顯不及去年的好聽(當然對很多人/高層來說, 現在才算較好/易聽)。我最初聽的時候, 是由細so的個人喜愛主導的, 是因為6-8的時段不受歡迎吧, 他可以用上一小時多播brazilian/bossa nova/big band, 只是間中加插一兩首當時較可聽的cantopop。

    對於細so, 我最不滿意的是他從前有份參與森美移動, 不過他終於可以離開了! 我基本上是不會自願聽這個節目的, 但總之有次就是聽了… 那天森美還是他的o靚(好像叫marco)又在欺凌當中最弱小的一位主持(隨便給他代號q), 在q解說什麼發明的時候, 他們不斷喧鬧, 完全不尊重在解說的q, 又扮大佬嘲笑q, 說前輩俾錢入你袋呀學野啦o靚仔之類。沈寂了好一會的細so此時忍不住開聲了, 替q解圍之餘, 還(有點燥底地)義正詞嚴說他們不細心聆聽q的話, 又怎知道他的發明不行呢…哇..在大家都要埋商台大哥堆的時候, 他竟然不懼強權, 細so好野!
    卡卡卡, 蝦米我說完了! 吃魚生去~

  • 好唔鍾意森美… chronologically 鐘意 白姐姐 (never brave enough to tell anyone as everyone listened to 森美 after school) –> 芝See菇Bi –> 吳君如: 嘩嘩嘩!打到o黎!

  • 點解咁多人唔鐘意森美佢都重有得撈既?

    幾個可能性:

    (一)鐘意他的不在此留comments(咁你地快D反擊啦)。

    「二」鐘意他的不會鐘意jerlame,所以唔會睇到呢篇。(咁冇野好講啦)

    《三》森美撈得掂,唔係因為佢受歡迎,而係因為佢係女同(冇錯,係女同,因為魚生唔係男同),所以有人照。

  • queenopoly﹕
    都話你咸濕架啦﹗打去絕情谷﹐我根本完全無同倪震講野既興趣﹐細Jo都好D﹐因為身材幾好哈哈哈哈…唉呀比你D咸濕感染左添

    diC:
    你做咩賣埋晒D美國野﹖快D轉賣fish and chips或者scones﹗(係邊度呀你﹖我得閒黎幫襯…有無煙三文魚架﹖)
    他們做節目的確是有人一路mon住的﹐細So就那種路線﹐注定被逼改變吧﹐不過有過一段時間自由主導也好過無﹐說不定有一天到細So做大哥時﹐可以播咩都得呢﹖
    你說的除了陳強就沒有其他可能吧﹐哈哈﹐沒錯陳強的確是很可憐的﹐原因可能是他平時沒有像狗一般對前輩們聽聽話話吧﹐基本上他的作用是不斷比森美踩踏﹐森美就懶好笑﹐其實就純粹係mean﹐not funny at all﹐mean都可以好笑﹐可惜佢乜Q都唔係。
    diC我要uni同akagai….

    chuchu﹕
    呵呵原來你都係白姐姐粉絲﹗

    教主﹕
    「二」鐘意他的不會鐘意jerlame﹐甘仆街啦﹐鐘意佢個D都係無知少女﹐我最鐘意就係D有身材無智慧既少女﹐甘我無行啦…唉…黎野啦今次…
    《三》老實講我曾經有諗過扮女同等呀魚生請我架…..

  • 我現在最憎係 i love u boyz, 若干年前(約2000年)聽donald+少爺占還正正常常的, 但自從有了 i love u boyz 後, 就不知痴了哪條筋, 永遠九唔搭八懶好笑. 更令人吃不消的是他們的劇/歌詞, 明明是冇料到夾硬來卻扮晒搞鬼有創意, 最吹脹的是竟然有大把人賣帳, 不得不服了眾dj的掩眼(耳)法.

    我想香港確是太多打著”有創意/品味”旗號混飯吃的人, 當中又以CR2人最多.

  • 我中意蘇施黃啊! 聽到佢勁開心. 至於森美, 感覺唔大.  不過至於佢點解咁成功? 多多少少關香港人既壓力問題… 日忙夜忙, 聽下睇下D無聊野輕鬆下都真係養身之道黎架.  正所謂… “我有壓力,你有壓力” 哈~~

  • 剛路過,想留言,不見怪吧!

    很久己沒有再聽電台了,現在只在凌晨偶然聽聽「新香蕉俱樂部」,並不是喜歡,而是沒有選擇。

    我最喜愛的DJ是林海峰,他的想像沒有空間,但是,自從他變了一個「維園阿伯」的主持人,不禁默默嘆息。

    林海峰怎會落得如此田地?

    只可以歸咎某些年青人愈來愈重外貌,欠缺內涵(不知會得罪多少人),而造成的。

    而且我的確認為,社會上,有地位有名聲,但說話有內涵的人,已難以察覺,或不受傳媒追棒了。

    那些外貌並不突出的人,自然慢慢被擱在一旁。

    最討厭的DJ,我想不到……因為自問討厭人需要充份的理據,我卻找不到……

    (如有說錯的地方,希望大家見諒)

  • 十萬個認同!  最頂唔順、唔知點解森美、小儀一開咪就不停喪笑,救命,講一句說話唔夠三個字,跟住狂笑三十秒…

    以前最鍾意聽軟硬 & 郭華。

  • 曾幾何時都會聽下森美小儀, 不過越聽越難受, 懶搞笑嘻嘻哈哈成個鐘都唔知佢地講緊乜, 令我最後不再聽電台節目.

    依家最憎就係搭小巴時播既杜汶澤「晴朗一天出發」, 發表既偉論有幾白癡得咁白癡, 當d聽眾會同佢一齊哈哈笑. 最反智就非佢莫屬.

    以前好鍾意芝c姑bi. 依家都無乜聽到佢一個錄既廣播劇lu…

  • 你呢個post 簡直大快人心,直頭撩起我地呢班有番咁上下年紀,咬牙切齒o既人上黎發洩…

    超憎森美小儀,成晚唔知講乜鬼, 一路講野一路整古作怪:扮聲玩疊字..總之兩個字要拖長十個字黎表達,跟住又笑笑笑, 笑你老味!

    i love u boyz, 我聽親都想拎起個收音機黎車爆佢兩個!

    我想毒啞查小欣好耐o架喇

    五天精華遊, 都唔知想點,日日好似讀報紙環球趣聞版咁,齋讀, 駛鬼你黎做?

    李慧玲多懶音, 只係識到” 咁咁咁..即係即係..乜意思乜意思….”

    吼~~發洩完!

  • 商店最好聽的節目是” 一切從音樂開始 “。

    講到底,克勤在903頒獎禮講明商台係童裝部,好少老餅聽。況且對於學生黎講903係年青人既電台,已經成為年青人生活既一份壓力,唔聽就會好似脫節,當人人都話森美好正果陣,你只好安然接受,無謂同世界對抗。

    另外,我覺得一個人對舊事物依戀就等同於難以接受新事物。例如一個20歲既人,佢10歲開始聽林海峰大,跟住10年後個主持老左要換人啦。但你果陣先20歲仲好後生,要接受一樣新事物,咁咪好難接受囉。

    只不過人在漸變,物在脫變,地球在轉,時代在轉,是循環不息。

  • 店->台

  • 我好少聽商臺,係有段時期無啦啦聽多少少。

    好憎森美小儀,無腦既兩條廢柴響度賣笑。最吹脹係人地賣笑係賣到錢,我賣笑應該會被人送入青山。

    極憎I Love You Boys。低能、弱智,扮有gimmick … 其實佢地係有gimmick ,就係低能,做一d無人敢做既低能野,能人所不能,因此「紅」。

    香港真係好Q反智,真係好Cute…

  • 我留言… 但唔係講森美架!!! (不過你又寫得幾正)

    erm… 我想話… 今日o係富記門口見到你既果一刻好尷尬!!! ^^

  • 對森美小儀冇特別反感,因為有好多人仲差…

    最憎:

    李慧玲,聽到佢0的懶音癡月利筋,仲要扮晒0野懶知得多識得人多,我就想大巴大巴扯埋去!!!!

    查小欣,正一死八婆,把聲難聽到震! 娛樂新聞咋,以為自己係時事評論員咁,懶巴閉懶權威!!

    杜汶澤,呢條友冇料到,乜都唔識,成日以為大聲就有道理!! 一有機會就丙壹傳媒,公器私用!!!! 仲有,”並”係讀”並’,唔係讀”笨”呀,死人盧覓雪甚至阿Jan都跟埋佢癲!!!!!

    黃偉文,成日扮持平,其實冇point,把聲又悶!!

    施南生,又係冇料扮代表!!!!

    阿喱+詹志民,雖然我放工搭車都會聽”空中喱民”,但我覺得佢地兩個呃飯食囉!!!

    余迪偉,每逢小儀放假,佢都代做架勢堂,嘩~~ 成個’也母’型咁,又婆婆媽媽!!!!

    吳君如,嘈之巴閉但冇料又成日扮勁講英文!! 至憎!!! 做節目好似賣笑咁,又爭0野講!!!

    鍾意:

    林海峰, 原因: 仲駛講???

    細so: 好回家0的歌好0岩聽.

    余宜發: 鍾意佢揀0既歌.

    Jessie: 呢個識0既… 真正原因係佢會有心機鋪排播歌程序,有script配合.

    懷念:

    郭靜呀~~~~~ 不一樣的黃昏/山頂的黃昏~~~~

    軟硬~~~~~ 笑到震晒~~~~~

    黃志淙+梁兆輝~~~~~

    wyman~~ 娛樂性騷擾

    總結:

    903沒落喇~~~~~ (我地老喇~~~~~~)

  • 健﹕
    其實少爺佔之前唱歌個D組合都唔係甘﹐D歌唔係話好好聽﹐但至少有heartD有意思D﹐當I love you boyz出現之後﹐觀眾受落﹐佢地就keep住低B﹐我諗返唔到轉頭架啦﹐所以可能佢都嘗試過正經﹐不過無人聽﹐而家騎騎呢呢反而有人受﹐咪變成甘。

    Ben﹕
    蘇施黃新節目我無聽過﹐以前個D我有唔係太鐘意。

    Adrian﹕
    其實阿Jan做維園阿伯都唔係做得唔好﹐不過唔係佢應該做既野囉。
    唔好傻啦﹐你當然可以隨便comment﹐十分歡迎你﹐至於唔鐘意邊個﹐你講都無所謂既。

    Denise﹕
    多謝多謝﹐你好你好。
    其實我覺得小儀根本唔適合做呢行…

    littletony﹕
    歡迎歡迎。杜生都唔應該做呢種節目﹐不過就係佢亂講野﹐成日得罪人﹐所以重多人聽。

    iamsorman﹕
    多謝﹐哈哈我都估唔到呢個post會激起大家怒吼既熱情﹗希望我幫到你發泄﹗

    ami﹕
    舊事物依戀就等同於難以接受新事物﹐甘你甘講又唔岩既﹐值得懷念既就應該懷念﹐應該接受既就應該接受﹐念舊係人生好重要既一部份黎既。

    hystericireul﹕
    所以話﹐有D人真係死好運。唉…

    ZaZa﹕
    有咩甘尷呢﹖

    Brenda﹕
    我阿媽都係Brenda。
    你憎個個係黃偉民﹐應該唔係黃偉文﹐黃偉文係娛樂性騷擾同係咪玩野﹐唉好掛住﹐個時晚晚聽﹐郭靜就唔係﹐因為時間問題﹐個時又無得上網重溫。
    老啦老啦…

  • 師弟 :  我舉手舉腳讚成你將呢篇 entry + 所有 comments 寄比佢 ~ 耶耶耶 ~

  • 唔好意思,我左link右link,link到唻你呢度,覺得幾好睇,但係成日都齋睇唔留言…
    令次終於忍唔住了……

    其實我冇乜聽電台,而真係聽過o既,正正只有森美小儀…
    o個時個節目好似叫「森美小儀dotdotdot」~
    我都認同佢地係好無聊,又成日自己講自己笑,不過我覺得佢地令個節目好輕鬆,聽得幾舒服~ 我真係成日聽到忍唔住笑架!
    但我相信呢d唔係年紀問題,因為我同你同年… 我諗係我冇深度,鍾意聽埋晒d無聊幼稚o既電台節目…
    不過講真,又真係因為佢地個節目無聊幼稚,所以令人可以好輕鬆唔用腦去聽,但亦都可有可無~
    自從佢地由1100-0100調左去下午,我就冇再聽過佢地o既節目lu~
    至於電視,真係做得唔好~
    可唔可以容許我話佢地係「發揮唔到」?

  • “立”到kykykyky個comment: “鐘意他的不在此留comments”
    迫住要寫返dee野~!
    honey, 由我移民後, 十年黎我都好少聽香港既電台, 所以不宜評論.
    你講既”軟硬, 蘭茜夫人劇場, 我最愛的聲線郭靜不一樣的黃昏”<–都係我最愛
    我最鍾意佢地黃昏, 講交通果陣播果段jazz… 郭靜把聲真係世上最好聽~!

  • 由細到大都好少聽電台

    我沒有特別喜愛的DJ

    至於森美小儀

    由始至終都覺得佢地兩個做戲咁做

    一個鍾意鬧人

    一個鍾意被人鬧

    而且我一向都覺得電台DJ跟電視節目主持是兩件很不同的工作

    十五十六完全顯示到佢地兩個的弱點

    因為佢地係電台只是自吹自擂自顧自笑

    但電視就要與嘉賓有互動才有笑位

    不過佢地兩個做唔到

    所以感覺好悶

    睇過一次己經冇興趣再睇~

  • 見到有人話鐘意一個我一聽到就會熄機o既主持…
    真係一樣米養百樣人, 多元o既世界真係好。
    或者我地都可以返香港搵下俞生, 你扮亞嬌扮得咁靚, 而我亦一直深受女同志歡迎。

    本來想幫I love u boyz「平反」, 依家都唔敢啦!
    不過佢地上一隻碟其實都唔錯架, 可能係我太包容, 更可能係我偏袒Eric Kwok。

  • 我都係路過, nice to meet u!

    九六九七年達明復出, 我就由個陣開始聽903, 最鍾意係下午六點左右的《兆輝台》, 主持係梁兆輝。唔知有冇人鍾意佢呢? 直到「苦」家出現就覺得好難頂, 再過多排 I love you boyz 簽左英皇就無聽lu~ 依家間唔中洗碗聽下903, 都覺得格格不入。最唔鍾意的…都係森美, 我中三聽佢, 已經覺得佢唔尊重女性, 只尊重model、明星仔。

  • 今晚食飯,問左讀緊中四0既表妹. 佢同樣覺得森美好膚淺,空中喱民都好無聊. 佢最鍾意0既,既然係凌晨時份0既一切從音樂開始!!!!

  • brenda, 小心你表妹同其他同學朋友仔冇話題 : p

  • Naomi﹕
    Naomi﹐都係唔好﹐我開始驚呢篇野會得罪人﹐哈哈哈。

    bq1hs1﹕
    多謝你支持。
    其實我都有經過中學時期聽森美變態樂園(個名係咪甘架﹖)既階段既﹐個時仲細﹐現在我覺得森美小儀完全唔好聽。至少唔應該做夜晚囉。

    力為﹕
    多謝baby﹐我愛郭靜﹐但我愛你多D。

    bbooster﹕
    你出現啦﹗
    你研究得好好﹐我無諗過。

    diC﹕
    邊個邊個﹖係咪我諗緊個個﹖
    我靚過阿嬌多多聲。

    Masie﹕
    兆輝臺我有聽過呀﹐內容唔係好記得囉。

    Brenda﹕
    你表妹太有內涵﹐快D比佢電話我﹐我要教導下佢。

    iamsorman﹕
    讀中學係要好努力合群架啦…唔係會比人排斥架…

  • 記得以前我考CE/AL個陣開始有森美,佢成日講兩句就hehehaha, hehehaha, 都唔知做乜。但係讀書提神幾好。

    “晴朗一天出發”真係好唔掂,佢地做乜當自己係為政府賣廣告o既公司,不如播國歌算啦。

  • 唔驚唔驚, 我估佢地今年既 budget 係無預到要聘請特務過英倫找你霉氣既 ~ 啜 ~

  • 我都唔係好記得~都係因為有明哥先聽~!

  • 不能說香港進入了反智年代,而是香港的文化改變了。

    年青人是無辜的,他們扭開收音機便聽到這些節目,根本上沒有比較。
    商台也只是迎合他們的品味,話明”商業”的電台,還要是主打年青人的二台,commerical一點也理所當然。
    我們也不能說森美無聊,白痴etc….只是他造出來的形象,在某些人眼中如此。
    而這個形象卻是為他的聽眾而塑造的。
    我們又怎能確定他原本是怎樣的人呢。

    我寧願說香港人的的品味越來越差,文化越來越少,才造就出一班無聊的聽眾,和一班迎合他們品味的娛樂工作者。

    順帶一提,我阿女麻也很喜歡森美的,(他的節目還是3-5的時候開始)因為都市閑情之後電視無野睇,扭開收音機便聽到森美小儀。和年青人一樣無從選擇。

    但我卻很討厭懶靚仔的森美。

  • 講開查小欣,我加把口先。

    當查小欣好似成為本地娛樂圈唯一的一位評論員時……….大家不如看看《AM730》的鮑偉聰專欄。

    至少,我覺得我在他的專欄中學到東西,而他的評論也合情理得多。

  • 繚綎腔

    46?commentㄛ?漲ㄛ褫?妀怢淩腔竭嗣ㄗ陑芵賸腔ㄘfansㄗ扂珩祥腕祥隱?晟ㄘ

    伬藝苤衄怮湮覜紒ㄛ秪掛旯憩祥炰稛??翋厥☆嶨?★虷蹋腔?醴ㄗ婦嬤誠怢婓ㄘㄛ淩蜁眭賤褫眕藩琌曆憩祥礿遼虷ㄗ酕坋拻坋鞠憩okㄛ筍俀俀憩疑侔overㄘ

    硐夔挲ㄛ881陔?揃??醴伄鳶ㄛ?醴衱帤善扂爛廢?˙903憩伄舑秞gehㄗ宎皺珨?赻韜爛geh?怢ㄛ秞宎皺岆笭猁geh珨虐ㄘㄛ☆?★?醴geh憩蜁扂ㄗ褫夔扂淩橾ㄛ堨鞠豝憩….ㄘ

  • 我也是路人。

    兩、三年前好鍾意聽收音機,由下午聽到晚,為了聽歌。不過現在大部分時間都不敢開。

    這麼多評論,為何沒人提星期日2300~星期一0200 Wasabi主持的「短期租約」呢?深夜常常播舊歌聽。我個人覺得還不錯。(有點像賣廣告……)

  • 咁遲先黎俾個comment你tim….哈哈….中學聽佢地之後就唔再聽…
    我承認自己老左好多…因為我愛上聽區瑞強同君如…
    森美同小儀淨係識得狂笑…..呃鐘數ga喎….

    ps……我細細個都聽白姐姐ga…佢既電話我同我細佬仲記得ga….「23330444…記住係233303個4呀..」
     

  • 我都係路過…… link 上link看到這個post, 正!

    最初很驚只有我一個憎森美小儀, 可幸還有很多人陪我!

    我算是多接觸青少年, 發覺佢地真係好buy森美小儀, 簡直當佢地係神咁. 而且很多青少人都以學習他倆的言談作風為目標, 成日搞爛gag, 以為咁就好好笑, 我次次都笑唔出, 根住就會俾人當老餅……(我睇周星馳都睇得好開懷架喎)

    真不知是雞先還是蛋先, 是有demand導致有supply, 還是個supply填鴨式到個個都demand個supply呢!

  • 還有, 不知大家知不知道有個網上簽名運動支持這次失言事件?

    當我發覺很多學生都支持森美小儀, 激憤地大罵那些”司奶”無事生事的時候,

    我真係好驚.

  • You don’t know me, but I like the way you think; as in the last few posts that I’ve read.

  • 老味兄, 幾時返黎呀喂~~~~~

  • i hate 倪震 so much too…he always pretend that he knows so much about love. so bull shit.

  • sorry.. havent had much time reading my fav xangans these days.. so reading all 3 posts in 1 nite.. totally agree with jerlame.. i hate SUM MAI’s GUTS>! he reckons he is hot shxt.. but he is so ugly.. and i hate SIU YEE too.. .. the reason these people are DJs.. is becos people just want to listen to their voice ( i dont want to listen to them either..) and not seeing their face man.. @_@

  • 完全同意,我好討厭他踩低身邊的人(成日寸小儀)而抬高自己,完全不懂尊重;成日自己鳩吹一大輪然後自己喪笑,重點係並唔好笑…算啦我講一日都講唔完…謝謝您,我釋懷了…有同道真好:’)

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *