April 19, 2007

  •  

     

     

     

     

     

     

    第二點五者

     

     

     

     

     

    你還記得她說﹕相愛﹐是兩個人的事﹔分手﹐祗是我一個人決定的事。

    她的意思是說﹐相愛﹐是兩個人有的共識﹐分手﹐是她要走﹐她要走﹐你要留都留不住。

     

    翌日﹐你看見她在公司樓下等那位男同事放工。

    你問﹐你問她離開你是不是因為他﹐你認為﹐你有資格問﹐你認為﹐你有必要知。

     

    她說﹕離開你﹐是我自己的決定﹐與他無關。

    你還追問﹕可是如果沒有他﹐你不會有這樣的決心吧﹖

    遲疑了十秒﹐她沒有答﹐祗是發出了一聲﹕唔。

     

     

     

    他﹐沒有乘虛而入﹐沒有橫刀奪愛。

    他﹐祗是她的一位好朋友﹐一位她每天見面的男同事﹐一位比你有耐性去關心她的人。

    他沒有硬搶﹐他祗是等。

    他甚至可能對你的女朋友說﹕我不想破壞你們的關係﹐我祗是喜歡你﹐想和你做朋友。

     

    你和女朋友吵架時﹐他會安慰你女朋友﹐他甚至會幫你說好說話﹐雖然他不認識你。

     

    他是正義﹐他是君子﹐他不用背負第三者的名字﹐不必浸豬籠。

     

    他﹐祗是等。

     

     

     

     

     

    等你死。

    等你變壞﹐等你霉﹐等你發毛。

    他等到你們之間再沒有火花﹐等到你再沒有新意﹐等她離開你。

    他沒有搶﹐他是你女朋友的救生網﹐她一放手﹐便投進去。

     

    她重申﹐她和你分手﹐不是因為他。

    她說﹕這是你和我之間的問題。

     

     

    他不單祗是正義﹐他還是答案﹐他是你們之間的問題的答案。

    他是她新的答案﹐你不是。

     

     

     

     

    怎麼了﹖你還不明白﹖

    我是說﹐他比你好。

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    他﹐是一切。

    你﹐甚麼都不是。

     

     

     

     

    你還哭著打給她﹐你說﹕我很痛苦。

    她說﹕我幫不了你。

    她強調﹐她還在乎你的﹐她祗是覺得她不是適合安慰你的人。

     

     

     

     

    你知道你對人類本來就沒有多大寄望﹐可是你不知道﹐你一直最信任的人﹐口裡是一堆狗屁不通的大話。

    其實﹐還重要嗎﹖

     

     

     

    你說你痛苦嗎﹖為甚麼﹖你失去了甚麼﹖

    是你脆弱的所謂愛情﹖

    是你龐大的所謂自尊﹖

    是你幼稚的所謂信任﹖

    其實﹐還重要嗎﹖

     

     

     

     

     

     

     

     

    相愛﹐是兩個人的事。

    她離開你﹐你說這是兩個人的事﹐她說是她一個人的事。

    唯有除二﹐這是一點五個人的是。

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    這一點五裡﹐沒有你的事。

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    因為你甚麼都不是。

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

Comments (29)

  • 賤女人,咁撚絕情!女人都係賤格既!!!!!

  • 寫得真好… 不過, 除2, 得1.5, 是因為這其實是三個人的事, 但她認為不關另一個他的事, 於是3 除2, 得1.5.

  • 放救生網的人,打著正義旗號,除了講佢仆街外,真的沒有罪名。

    根本,佢就係憑著「正人君子」的心態取悅人,含家鏟,咪撚扮曬正義唔想拆散人啦!

    你講得出你鐘意人,又扮野話想做朋友,鬼唔望你求仁得仁!

  • 似乎所有男士都好慶…

  • 唔睇喇,冇眼睇... 愈睇愈心寒...因為我只係未做過男主角做既野...

  • 人性本賤,尤其當你愛上不該愛的人。

    呀又唔知典解,男人打住「正義旗號」做好朋友就得,女人就會比人話狐狸精唔檢點?

    Yeegor︰佢地慶唔慶係睇下佢地做男主角定男配角既o者!

  • 影舞﹕嘩﹐鎮定。乖﹐我介紹D男仔比你識。

    Yeegor﹕她認為的不代表是真的。

    Adrian﹕如果打正旗號呢﹖會唔會好D﹖

    Kursk Sir﹕唔洗騰…… (你女朋友電話幾多號﹖)

    nepenthe﹕我知點解。因為女人好抵諗﹐會直接做人情婦﹐男人唔會﹐男人唔鐘意同人share。真架﹐我呢排發覺女人們好願意做第三者架。

  • 因為o個 .5,最能引起(性)幻想。

  • ” 你講得出你鐘意人,又扮野話想做朋友,鬼唔望你求仁得仁! “  — 呢D 咪就係高招囉!!!!  不過女人用好似唔係幾WORK.

    點解你D愛情小品通常都寫得咁入肉感咁人既!!!!!  HEHEH…………真人真事 NEI………  

  • 唔關事的人,連0.5都冇….應該係零,等同已經消失。

  • 四捨五入, 都是兩個人的事. 不過個兩個人都唔關你事.

  • 好好睇!

  • 其實個男仔都唔係好仆街姐,等得既咪等law,歌都有得唱,「莫動你在選擇人,人亦能選擇你,公平原沒半點偏心」,有好多野,都係只能怪自己。

  • 呢個世界就係咁殘忍…..女人變左心真係好難有得救

  • 鐘意人一定係無罪!

    但係鐘意人唔好係度表白後,扮曬翩翩君子!

    男人未偉大到可以「只看不食」。

    簡言之,唔好係人地女朋友面前「扭屎忽花」。

  • 瘟神講的也頗對呀, “有好多野,都係只能怪自己。”
    個女仔咁差既reasoning skill, 弱弱地智你都仲想要? 仲要打俾佢喊?
    佢揀件朝見口晚見面, 又無你咁靚仔既, 遲早應該悶死.

  • 第二點五者..都無錯..
    女既..無錯..男既..都無錯
    愛情根本就好脆弱
    應該感激她的爽快
    多謝她沒有拖泥帶水

  • 你咁講,好似話作為第三者時,女人較愛(習慣?)付出全部,而男人就會玩曖昧玩若即若離,除左係唔鐘意同人地share,男人亦無法為一個佢愛既女人(係呢方面)委曲求全。

    你呢個故仔係好,不過我成日覺得可以換個角度睇︰一個好男人對女同事日久生情,比果個女同事發現左,而她已有男友,男人因為不忍她左右做人難和唔開心,於是就跟她說即使只做她的好朋友也可以。他陪她渡過一個又一個傷心失意的晚上,只為著可以繼續見她聽到她的消息,雖然他只知道他只是後備但也甘之如飴。過左一或長或短既段時間之後,終於守得雲開見月明……

    講到尾,愛情裡面每個人都仆街,每個都係輸打贏要。

  • 其實想講既係,呢d故事每日都上演,好似呀邊個唱果隻「童話」咁(我好憎呢隻歌架!!)。我美化個故事不過係想有多個角度睇下呢個故仔o者…唔好咁慶啦(雖然你實話無既)。

  • 齋老味返0黎咯!

  • 看完後, 好有同惑呢~!!

    在自己角度來看是大事, 但別人眼中已是小事.

    什麼都不重要了~~~~ yes, u are right~

  • 我都試過投入〝救生網〞,不過投完之後又好快咁發覺自己連救生網都唔愛(係更唔愛),錯投既原因祇係想分手。
    所以個救生網都冇好下場。
    男人會因為人地一直都對佢咁好而感動到愛上佢,
    但女人一定唔會。愛就愛,唔愛既話你做幾多,有幾好,感動還感動,但唔愛。
    所以唔好扮偉大做救生網,死得仲慘。

  • 啤姐﹕性幻想方面出發﹐呢篇entry可以寫個情慾版。

    Marcella﹕哼﹗我都知有人會提出D甘膚淺既問題架啦﹗你去做記者啦你。係咪真人真事你私底下問我丫嘛….識做先得架….

    Denise and  relgitsjg﹕I love you guys. 最鐘意D灰既人。

    Danes﹕你好睇D﹐你靚。

    Vincent﹕喔﹐原來條仆街係你﹐你死啦。Adrianlu1026實斬死你。

    Reelastime﹕你都知你殘忍呢…

    Adrian﹕好啦我以後撬人牆腳會大聲D講架啦。

    力為﹕我知呀。我知係自己唔夠好呀。無計。我知播。

    Alva﹕無人有錯。係社會既錯。

    Nepenthe﹕我係覺得女人抵諗D者。我覺得你諗得太浪漫。愛情係咪真係甘無得揀先﹖係咪真係要甘麻木先﹖全香港九萬條女唔鐘意﹐係要鐘意你個條。事必要鐘意人地個個既﹖做咩朋友者﹖虛偽。陪她渡過一個又一個傷心失意的晚上﹐呢個人心入面一定係希望個女人會選擇自己個wor﹐可唔可以唔好甘樣﹖可唔可以死開D﹖唔好做人地分手既催化濟﹖當然﹐無必要諗甘多﹐無必要為人地男朋友著想﹐自己鐘意既咪去羅籌排隊羅。慘得過我等到﹖慘得過我有耐性﹖我理得人地個男朋友會有幾傷心者﹖關我能事。我想講既係﹐個男人唔係“不忍她左右做人難和唔開心”﹐個男人係想入海底隧道﹐係等緊機會。我係甘諗人架啦﹐或者我都會係甘。我唔係話個個人都甘賤﹐我係覺得個人一定有私心既﹐一定有機心。再講多次﹐我係甘諗野架啦。無人錯架﹐不過最後有人得到自己既野﹐有人條命生得好有個網接住﹐有人失戀之嘛。無野架。

  • 雖然是遲左少少 (事關我想等我可以專心睇既時候先來睇嘛 =)

    但都無損雅興, 皆因附加咁多有趣兼有料既 comments …. 10 個 A ~

    (鼓掌 + 拍手)

    再獎大啖口又又又又一個

    p.s. : 小師弟 ~ 你最近點呀 !?

  • 其實,真的寫得很好… 

    我同意那個男的不能算是第三者,尤其是女孩子都需要男友/老公以外的男性好友,尤其是在要理解男性不可理喻的非邏輯行為上…… 

    如果男的留不到女朋友,有些時候真的不可以怪其他人,不要自尊心過強,甚麼無聊的尊嚴都要放下以求認清事實。否則,每次女朋友忍受不了都找藉口,最後還是沒法改掉自己的缺點。沒有女孩子能忍受的缺點就是沒有女孩子能忍受的…… 

  • 很同意…

  • re: your above post
    do you live in london too?
    u seem to understand the speed of the ppl here in the country
    i guess compare to other rural uk places, london is a lot a lot better : )

  • 你好嗎 ?

    實在太久未回來過 …

    剛才, 差點 …

    用盡了登入機會才撞對了密碼 …

    唉 … 真是 …

    唏噓不已 …

    其實, 不知道, 你可會看到這留言, 但, 這幾天

    (即是自黑金通知我 xanga 快要接埋起),

    突然好掛住呢度 …

    亦忍唔住惦掛常回來跟大家搭訕的日子 …

    說實話, 如今再看你寫的東東, 還是好喜歡 …

    這幾天, 也終於有幸見識到 HKO 原人圈的精彩文章 …

    無論 xanga 最終會否關門大吉, 我都衷心多謝佢 …

    因為有佢, 先有機會跟你們在虛擬網路上踫上 ~

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *